lørdag den 5. maj 2012

Prinsessekroner til pigefødselsdag

En kunde spørger om vi har prinsessekroner. 
Hmmm...tjooo... Det er da en af de ting vi nok kan finde ud af... 
...og vupti, så havde vi prinsessekroner. I både mat guld og mat sølv med lidt pynt på. Nu er der 16 prinsessekroner på vej til pigefødselsdag. Så håber jeg de vil gøre lykke.

Prinsessekroner
Prinsessekrone i mat guld/glitter
Prinsessekroner i guld
Forskelligt pynt til kronen
Prinsessekrone til tøsefødselsdag
Prinsessekrone i mat sølv/glitter
Hvis man ikke spørger, så kan man jo heller ikke være heldig :-)
Jeg synes det er dejligt når kunder skriver og forhører sig om det ene eller det andet. Enten kan jeg jo hjælpe eller så kan jeg ikke.

Hvis du skulle være interesseret i prinsessekronerne, så send mig en besked via vores kontaktformular.

Prisen er den samme som vores hatte, der kan tilkøbes til vores Deluxe Temaer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar