fredag den 13. april 2012

Kaffebord og robot cupcakes

Det giver bare noget ekstra når man serverer cupcakes med blå topping og robotter til en gang eftermiddagshygge.

Fornyeligt lave jeg disse robotcupcakes til svigerfamilien. Det var den oplagte anledning til afprøve den blå topping J

Oven i købet var det første gang halvdelen af selskabet smagte cupcakes. Så det var et ekstra privilegium og robotcupcakesne var et stort hit.

Rum og robot tema
Robot cupcakes og Rumskib centerpiece
Rum/Robot temaet er en af mine personlige favoritter. Alle små drenge jeg har præsenteret for det, er da også helt vilde med det. Især den store rum borddekoration, der kan tælle ned til "take off", synes de er super sej.


Robot temaet - gik rent ind hos   It's Fashion, Baby!

Se hvad modebloggeren, på www.itsfashionbaby.dk, havde af oplevelser, da hun holdte Rum/Robot fødselsdag for sin søn.

cupcake pynt - robottema
Cupcake pynt - Robottema


Se hele Rum/Robot serien i shoppen, Magiske Minder.

1 kommentar:

  1. Hej Susanne,
    Jeg søger med lys og lygte efter det fine rumskib (centerpiece) - hvor kan jeg få det henne=

    SvarSlet